Subject: Rahandusministeeriumi välisvahendite pangakonto detailinfo võimalikud muudatused
From: "Reemet Okas" <[email-masked]>
To: "RAM Info", "RAM Info"
Date: Wed, 5 Feb 2025 13:21:49 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Pöördun teie poole sellise murega, et meie inspektorid käivad tihti 
erinevatel Euroopa Kalanduskontrolliameti(EFCA) poolt korraldatavatel 
seminaridel jms ning nende ürituste lähetuskulud makstakse tagasi läbi 
Euroopa Komisjoni poolt kasutatava süsteemi AGM, mis on põhimõtteliselt nagu 
meie RTIP. Hiljuti muudeti selles süsteemis panganduse ja õigusliku 
infovahetuse 
nõudeid(https://advanced-gateway-meetings.ec.europa.eu/news/changes-banking-and-legal-information-2024-12-17_en). 
Ma mäletan, et kui selle AGM-i kaudu me lähetusraha tagasi saama hakkasime, 
siis küsisime ka teilt ühte tõendit(2021 kevad-suvi) allpool toodud 
pangakonto kohta. Nüüd aga viskab AGM-i süsteem errorit ja ütleb, et mingid 
andmed on aegunud vms:

Seega kas te palun saaksite üle vaadata, kas sellel kuvatõmmisel on mingid 
andmed muutunud ja vajavad uuendamist?

Tervitades,

Reemet Okas

Peainspektor

Järelevalve arendusbüroo | Keskkonnaamet

Aleksandri 14 | 51004 Tartu

E-kiri  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Mobiil + 372 562 69 232

 <http://www.keskkonnaamet.ee/> www.keskkonnaamet.ee | 
<http://www.kaitsealad.ee/> www.kaitsealad.ee
 <https://www.facebook.com/Keskkonnaamet/> Keskkonnaamet Facebookis

Loome ja hoiame koos head elukeskkonda

usaldusväärsus * hoolivus * koostöötahe * tulemuslikkus